Jubilæumstur til Bornholm 29. maj -1. juni 2025
Især de 2 første planer undergår ustandseligt forandringer, så se nøje på datoen på navnet.
Datoen findes også i dokumentet, men ikke konsekvent samme sted.
Plan for Bornholmsturen pr.5.5 2025 Denne plan ændres med ujævne mellemrum
Plan for samkørsel pr.5.5 2025 Denne plan ændres måske også
Skema over husfordeling pr.28.4
Bemærk dresscodes: Lyst sommertøj til kvinder: hvidt, lysegult, grønt + smykker. Sorte bukser og hvide skjorter til mænd
Jubilæumskontoen er: 9213 0360314189 . Skriv dit navn, nr du betaler, så kassereren kan få besked.
Vi skal selv have sengelinned og håndklæder med, men det kan også lejes for 160kr.
Klik på linkene:
Oversigt over restbetaling pr. 4. april 2025 Ny betalingsoversigt. Billigere end før
Informationsbrev 3 om betalingsplan 21.1 2025 Stol ikke på beregningerne af betaling. Se Oversigt over restbetaling pr. 4.april 2025
Deltagere-Bornholm-2025-MaJazz-betalt-6.11.24
Informationsbrev-2-betaling af depositum
Tilmeldte-deltagere-Bornholm-2025. pr. 1.11 24
Kære MaJazz’ere
Merete og jeg har haft vores første møde i forbindelse med planlægning af jubilæumsturen til Bornholm i 2025.
Vi arbejder sammen med Team Bornholm, der hjælper med alt det praktiske i forbindelse med afvikling af turen og har ud fra de 31 tilkendegivelser, vi har modtaget fra koret, forhånds-reserveret nedenstående:
Deltagerantal: 31
Overnatning:
Periode: 29. maj – 1. juni 2025
Deltagerpris:
4 personer fordelt på 2 soverum: kr. 3.085*
3 personer fordelt på 2 soverum: kr. 3.385*
2 personer fordelt på 2 soverum: kr. 3.825*
* Priserne er inkl. Morgenmad og pr. person
Færgeoverfart: Egne biler.
Inkluderet i grundpris:
- 3 overnatninger i feriehus med 2 soverum, opholdsrum med køkken, entre, dusch/wc og egen terrasse.
- Færgeoverfart Ystad-Rønne tur/retur for biler m/hver 4 personer.
Udgifter til broafgift, benzin, el, mv. afregnes individuelt for hver bil.
- Velkomstaften i Gudhjem Sangby
- Koncerter: Planen er, at vi afholder 1 koncert i eget regi og deltager i 2 fælleskoncerter inkl. finalekoncerten.
- Festmiddag efter finalekoncert – 2-retters menu og et glas vin eller 1 øl eller 1 vand
Der vil senere på året blive lagt lister ud, hvor I kan skrive på, hvem I vil dele hus med.
De bedste hilsner fra udvalget v/Angelika og Merete.